Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Winterlord
    Medlem
    • 2005-04-07
    • 589

Originally posted by Klös
    ...varit ner och skällt på mina grannar för att mitt golv vibrerade, vid två-tiden. Och jag är vaken fortfarande av samma anledning..... gissa vem som ringer på tidigt imorgon och frågar om festen var skoj
    Nya grannarna? Annars är det ju bara att gorma som fan! Du blir ju inte kvar där länge.
    Vianor Trollhättan

Comment

• Vimp
      Medlem
      • 2002-07-26
      • 1064

Varit på krogen där jag fick jackpot och score:ade med dansgolvets hetaste fruntimmer efter tre min
      ASP/ASP.NET MVP

Japp, även jag har en blogg

Comment

• Klös
        Medlem
        • 1999-12-17
        • 1633

[citat=Danny]Haha! Ja... ring på vid kl 6 ...själv ska jag utrusta bilen med popgrejjer så jag kan spela av mig där istället för här, det är nog mindre populärt, men jag brukar få sådan lust ibland...[/citat] Nä jag ringde och frågade polisen snällt om de kunde lugna ner stämningen
        [citat=Winterlord]Du blir ju inte kvar där länge.[/citat] Just därför jag tog i med hårdhandskarna.....
        Dock visade det sig när Polisen kom runt kvart i tre att det inte var nedanför den här gången utan ovanför

/r BTW jag tror det blev tyst närmare fyra än tre gissa vem som ringer värden på måndag....

/vänstertecknad som ska vara surgubben i trappuppgången sista 1&½ månaderna han bor kvar
        Last edited by Klös; 2006-04-02, 12:14.
        Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precision

Comment

• Danny
          Medlem
          • 2004-07-04
          • 8477

Originally posted by Danny
          Också har jag handlat bilhögtalare
          och lite annat krafs... jävla kul... så imorrn hoppas jag det är fint väder så man kan mecka bilstereo...
          jodå, vilket bilstereomeckarväder det blev då... var länge sedan det snöade så mycket kan jag säga!! blötsnö också... hurra!! men jag ville mecka och åkte till föräldrarna... har meckat hela dagen med det där!! Tar tid att få fram alla kablar till slutsteget. Så det var ganska skönt när det var klart...
          Hade provat grejjerna innan jag satte tillbaka de sista inredningsdetaljerna, efter allt var klart så skulle jag köra hem och då gick inte bilen igång för batteriet var slut!! ...ja, tog en såndär starthjälp och tuggade lite med den, men bilen råkade bli sur så den totalvägrade... fick då byta tändstift så startade den direkt nästan... fint! Då kan man äntligen få köra och rocka lite i bilen!!! Körde iväg och slog på stereon, lät fint... slog sedan på switchen till steget (en remoteswitch jag satte på instrumentbrädan)... inget hände!! ...öhh... detta var konstigt... stannade och kollade steget, helt dött!!! Fattar ingenting, provar switchen igen, händer ingenting! Kollar säkringen på strömkabeln, hel, kollar säkringen på steget... hel den med... öhh... öhh... vad har hänt!? Fan så less man blev!! ...orkar inte felsöka idag... men de fyra nya högtalarna lät fint iaf, väldigt rent och fint ljud... nu kan man njuta av musik i bilen också...
          dannesholk.se

Comment

• Danny
            Medlem
            • 2004-07-04
            • 8477

och jag känner mig mörbultad! har krupit runt i bilskrymslen i 12 timmar, det tar kan jag lova...
            dannesholk.se

Comment

• Jerpa
              Medlem
              • 2003-02-03
              • 1749

... lånat lastbilen på jobbet för att åka till Ikea i Gävle (valbo) för att hämta garderober. Kommer dit och de är slut.
              -Det kommer 10st nya imorgon, sa expediten.

Jaha, OK? Det var ju idag jag lånade bilen o jag bor 10mil härifrån... *suck* vad trött jag blir på ikea. Imorn drar jag till Västerås och pular in de i bilen istället. Får vel se om jag får in 2st garderober o tjejen...

Varför bytte jag bort kombin?
              Varför har hela denna j-vla vecka varait emot oss?
              Följ mig på geocaching

Comment

• celia
                Medlem
                • 2001-12-11
                • 1080

... ätit ½kg lasagne

Jerpa hur gick det med garderoberna?
                "The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
                For redundant, see redundant.

Comment

• Vimp
                  Medlem
                  • 2002-07-26
                  • 1064

... pluggat matte. Har dugga imorrn.
                  ASP/ASP.NET MVP

Japp, även jag har en blogg

Comment

• Danny
                    Medlem
                    • 2004-07-04
                    • 8477

Originally posted by Danny
                    Körde iväg och slog på stereon, lät fint... slog sedan på switchen till steget (en remoteswitch jag satte på instrumentbrädan)... inget hände!! ...öhh... detta var konstigt... stannade och kollade steget, helt dött!!! Fattar ingenting, provar switchen igen, händer ingenting! Kollar säkringen på strömkabeln, hel, kollar säkringen på steget... hel den med... öhh... öhh... vad har hänt!? Fan så less man blev!! ...orkar inte felsöka idag... men de fyra nya högtalarna lät fint iaf, väldigt rent och fint ljud... nu kan man njuta av musik i bilen också...
                    Nu har jag fixat det där... det var den andra remote-sladden... läs mer
                    Ha nu två nya problem, när man spelar högt så blinkar lyset på stereon i takt med basen, samt att bakre regplåten vibrerar... jaja... det får man väl leva med
                    dannesholk.se

Comment

• Lizard King
                      Medlem
                      • 2005-12-02
                      • 357

Originally posted by celia
                      ... ätit ½kg lasagne

Jerpa hur gick det med garderoberna?
                      Mitt rekord ligger på 1½kg. Lasagne är gott. Ätit pastabuffé idag. Slutade dock bara vid ett halvt kilo där då det smakade skit.
                      Mistook for aspiring third world poster children

Comment

• Dryden
                        Medlem
                        • 2002-08-03
                        • 12245

...haft en av mina tyngsta dagar. Någonsin.
                        resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Sjodahl
                          Medlem
                          • 2003-05-05
                          • 3137

why?
                          Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.eu

Comment

• celia
                            Medlem
                            • 2001-12-11
                            • 1080

Originally posted by Lizard King
                            Mitt rekord ligger på 1½kg.
                            Mitt är 1kg, men nu sparade jag halva just för att det är så gott
                            Originally posted by Dryden
                            ...haft en av mina tyngsta dagar. Någonsin.
                            Vad har hänt??
                            "The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
                            For redundant, see redundant.

Comment

• Lizard King
                              Medlem
                              • 2005-12-02
                              • 357

Originally posted by celia
                              Mitt är 1kg, men nu sparade jag halva just för att det är så gott
                              Vad har hänt??
                              Vekt, men du är välkommen på pastarace i vår pastabufférestaurang, alternativt bufféfrossa på Ming Palace (brukar sluta på 1-2 kg nudlar, kyckling och jordnötssås), när du är här i Linköping. Pastarestaurangen har skitsur ägare och det smakar lite bättre än skolmat, men är billigare än Ming. Helt ärligt, jag rekommenderar detta om du är hungrig. Buffé är livet.
                              Mistook for aspiring third world poster children

Comment

• wally_91
                                Medlem
                                • 2006-02-24
                                • 488

varit sjuk hela dagen och haft utvecklingssamtal vilket gick förvånatsvärt bra!
                                links.guida.nu - Länksamling - samla dina länkar (2008)

Comment

Working...