genomlidit tre timmars utbildning om norstedts juridiktjänster på nätet som jag hade lärt mig på de fem första minutrarna... fasen vad jag hatar när de packar ihop datorhandikappade med vana användare
Idag har jag...
Collapse
X
-
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz! -
Träffat favorittjejen för sista gången på sju veckor. Omg. Jag åker på söndag.
Comment
-
Grundmålat det förbenade taket i hallen. Jag hatar att måla.
Dels för att jag inte får färg på hela rollern samt att jag tar för lite färg, jag snålar alltså.
Blev förbannad att jag det blev färg på ena sidan och att denna kom neråt hela tiden o att ajg inte kunde snurra runt den o få färg på andra sidan.... TV är bluff. Det går fan inte att få färg runt hela rollern.Comment
-
Köpt ett par schysta Koss-hörlurar, en reseadapter och lite hygienartiklar. Sen har jag bara fyllt min väska full med massa kläder och trams som jag tror mig komma behöva där nere i Australien.
Jag åker i natt!
Comment
-
Funderat vart alla på wF har varit idag. En hel dag utan rolg läsning. Har ni alla skaffat er ett liv eller?Comment
-
själv har jag haft fullt upp hela helgen...
I fredags var det firmaskoj på go-cart center i Södertälje. Vi åkte 1 ½ timme och sedan var det grillbuffé.
Idag var jag på Heron City. Där spelade vi spel, bowlerade och tittade på Ice Age 2 (bra men inte bättre än 1'an).
Också har jag handlat bilhögtalare
och lite annat krafs... jävla kul... så imorrn hoppas jag det är fint väder så man kan mecka bilstereo...Comment
-
-
...varit ner och skällt på mina grannar för att mitt golv vibrerade, vid två-tiden. Och jag är vaken fortfarande av samma anledning..... gissa vem som ringer på tidigt imorgon och frågar om festen var skoj
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precisionComment
-
Haha! Ja... ring på vid kl 6Originally posted by Klös...varit ner och skällt på mina grannar för att mitt golv vibrerade, vid två-tiden. Och jag är vaken fortfarande av samma anledning..... gissa vem som ringer på tidigt imorgon och frågar om festen var skoj
...själv ska jag utrusta bilen med popgrejjer så jag kan spela av mig där istället för här, det är nog mindre populärt, men jag brukar få sådan lust ibland...
Comment
-
ja... och jag glömde nämna att jag satte personbästa i bowling, 165 poäng!! andra serien började jag med 3 strike i rad!! Men sedan gick det tyvärr inte lika bra, landade på 140-nånting där...Originally posted by DannyIdag var jag på Heron City. Där spelade vi spel, bowlerade och tittade på Ice Age 2 (bra men inte bättre än 1'an).Comment
Oderland
Collapse
Comment