Idag har jag...
Collapse
X
-
-
Varit på ett stall för ett fotojobb.. trots andningssvårigheter och allergibesvär gjorde jag jobbet med bravur!
Sen fick jag en dejt me den söta tjejen som anlitade mig med .. höhö ..Comment
-
...jobbat över, det går verkligen inge bra och det skulle varit klart nu egentligen. Men men, måste ju ha nåt att göra nästa vecka också...
sticker efter kaffet...
Comment
-
...just SMS'at KATASTROF till 72950. Det får de telefonansvariga bjuda på nu när jag var utan mobil en dag pga att de glömde betala en räkning
Comment
-
... haft DNS strul på våran server hela dagen.
Har inte riktigt lyckats hitta felet. Man kan ju alltid hoppas att det lagar sig självt tills på måndag.
... lyckats få iväg en leverans i sista minuten. Skickades 15:55 och var lovad denna vecka.Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
-
...Sätt Avatar
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
.. Funderat på varför stattin bevakar denna tråd? (Den är ju på förstasidan nästan jämt.. )
.. Åkt pulka och snowracer med barnen
.. Handlat hjälm med grönt spänne till dottern
.. Hyrt film
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
... återupptagit gymmandet efter jul, det gick lite halvtrögt.
... skjutsat jycken till morsan.
... varit hyffsat sen till jobbet./M@rre
[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
[Begrepps Joel]
Och andra användbara TegsuttryckComment
-
...köpt en energimätare! Där kan man se typ allt, inkl totalkostnad. Ser att min dator + skärm drar 119W när jag sitter här och småsurfar. När jag belastade den med lite tyngre saker gick den på 147W
Comment
-
..återigen jobbat över, mer än vad som var tänkt. Helt slut, men har resten av veckan kvar :/Comment
Oderland
Collapse

Comment