..blivit hjälpt av en kassörska som tyckte att alla avstämningar ska vara så enkla. En vara.
Been there done that
... varit på styrelsemöte.
... funderat på om bilen håller ihop till i morgon då den ska in på verkstan, det börjar låta oroväckande.
... varit ute med jycken på kvällspromenad.
/M@rre
[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
[Begrepps Joel]
Och andra användbara Tegsuttryck
...försökt med backupen igen. Det visade att problemet var att servern har helt plötsligt "glömt" nätverksnamnet!! Hur kan det hända när den bara står!?? Helt obegripligt. Startade om, funkade inte då heller. Så nu har jag konfigurerat om backupen till att använda IP-adressen istället. Det får vara så, orkar inte mecka mer det där.
...försökt med backupen igen. Det visade att problemet var att servern har helt plötsligt "glömt" nätverksnamnet!! Hur kan det hända när den bara står!?? Helt obegripligt. Startade om, funkade inte då heller. Så nu har jag konfigurerat om backupen till att använda IP-adressen istället. Det får vara så, orkar inte mecka mer det där.
...nu har jag startat om servern igen, kollat igenom samba-konfigurationen, inte hittat nåt märkligt. Men rätt vad det var fungerar nätverksnamnet igen!!! Helt fantastiskt konstigt!!! Klar med backupen nu iaf, nu återstår bara att låsa in backup-backupen i kassaskåpet i källaren
...upptäckt nåt konstigt ljud i datorn som just precis nyss slutade!? Lät som ett dåligt lager eller nåt. Öhh.... hoppas inget är på väg att paja. Tur jag fick ordning på backupen...
...fått den här dagen att ta slut också! Helt otroligt va...
... försökt komma fram till Adobes support.
... tröttnat och lagt på luren.
... kodat en del.
... kollat på kaminer efter jobbet.
... skjutsat dottern till/från stallet.
... pluggat lite flash då nytt uppdrag är på G. Verkar som jag bara får lära mig nya saker på sistone. Först lite Java, sen Framemaker FDK, sen SharePoint webparts och nu Flash.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
...inte haft mobiltelefon för de ansvariga har inte betalt fakturan!
...haft bilen inomhus på upptining, nu fungerar fönsterspolningen också!!
...passat på att tvättat bilen när den ändå var upptinad och torr
...spelat nya Super Mario till Wii. Ett lätt kaos på två personer, hur är det när man är tre eller fyra? Nu tjafsade man om att den andra puttade på en, stod i vägen osv.
Comment