Hej!
Undrar varför startar min dator i avancerad startalternativ samt varför kommer den in i win förrän ca2-4 start försök?
jag kör winXP.
Tacksam för hjälp!
8 svar · 371 visningar · startad av B22
Hej!
Undrar varför startar min dator i avancerad startalternativ samt varför kommer den in i win förrän ca2-4 start försök?
jag kör winXP.
Tacksam för hjälp!
Välkommen till wF!
Installerade du något precis innan problemet uppstod? Står det något i loggboken?
Fick virus först när jag hade win2k. En bekant tog bort viruset och installerade winXP på datorn. Erter det började problemet.
Fick virus igen för ett tag sedan "Blaster" då installerade en ny ren kopia av winXP på nytt och tog bort viruset, men har fortfarande samma problem!
I loggboken står det många som är fel på i prgram och system men inte i säkerhet....
Har du installerat samtliga patchar och servicepack från Windows Update?
Japp, det har jag gjort. Förutom en servicepack som inte gick att instalera " en säkerhets installering".
Ibland klagar den också på att det är fel på filen system32, så jag vet inte om det har nåt med det och göra....
Någon som kan ge mig mera råd.....?
system32 är inte en fil utan en mapp som du hittar i windowsmappen. Troligtvis letar den efter någon fil som borde finnas där skulle jag tro.
Har du testat att reparera installationen?
Försök också att få in den där securitypatchen från WU.
tack...jo, jag försökte reparera men hände inget bra det blev bara värre. Därför intallerade jag en helt ny kopia av XP!