Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg windows har verkligen problem; råkade hålla in shift i åtta sekunder; valde att inte ha igång teckenfiltret eller vad det heter; men nu har hela windows blivit konstigt! :o
jag kan bara skriva antingen enbart gemener eller enbart versaler; kommatecken blir semikolon; scrollen på musen gör att jag slussas framåt eller bakåt i ie; varje gång jag trycker någonstans i ett textstycke så får jag allt markerat från början på dokumentet tills dit jag har tryckt:
jämt bara lite irriterande när man sitter och jobbar! :l
får väl starta om och testa om det går:
någon som har varit med om liknande?
Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Verkar fungera som det ska nu, skumt...
AndersNMedlem sedan nov. 2000146 inlägg Jag har vart med om liknande, ingen aning om hur jag fick bort det dock.
Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Startade om datorn så fungerade det igen (gick dock inte att stänga av via startmenyn utan jag fick bryta strömmen :l ).
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg Re: windows har verkligen problem
Mika3l skrev:
jag kan bara skriva antingen enbart gemener eller enbart versaler; kommatecken blir semikolon; scrollen på musen gör att jag slussas framåt eller bakåt i ie; varje gång jag trycker någonstans i ett textstycke så får jag allt markerat från början på dokumentet tills dit jag har tryckt:
Låter ju onekligen som om shift-tangenten hade hängt sig. Men det brukar som sagt lösa sig med en omstart. :)
VimpMedlem sedan juli 20022 537 inlägg hmm.. Inget händer för mig ;)