Hej!...Jag har 2 hdd:er en soom jag bara lagrar saker på...
Så nu undrar jag om jag kan gömma hdd:n För dom andra användarna på datorn...vet att det går o gömam den för alla...men jag vill gömma den för dom andra...inte ig.
Har winXP
8 svar · 755 visningar · startad av Maxxe
Hej!...Jag har 2 hdd:er en soom jag bara lagrar saker på...
Så nu undrar jag om jag kan gömma hdd:n För dom andra användarna på datorn...vet att det går o gömam den för alla...men jag vill gömma den för dom andra...inte ig.
Har winXP
du kan ju använda tweakui.
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Flyttas från PC.
Funkar inte...får nåt konstigt felmeddelande när jag ska installera,...nåt anant förslag?
Vad får du för felmeddelande då?
Btw. pro eller home, lite skillnad i vad du kan göra på säkerhetssidan ;)
home...felmeddelandet är "Det går inte att hitta procedurstartadressen GetDllDirectoryW i DLL-filen KERNEL32.dll.
Programmet Frankof föreslog e till för Win XP pro d kan vara därför! Den liger i varefall under XP pro på Microsofts hemsida!
MVH
EDIT: Laddade du ner TweakUI för Itanium baserade system eller inte har Service pack 1?
Tweak UI
This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more.Version 2.10 requires Windows XP Service Pack 1 or Windows Server 2003.
Varför inte bara ändra rättigheternma på enheten så att det är bara din användare som har acc. till den ?
Så...nu har jag det installerat men Jag har abra hittat gömma hdd:n för alla...men jag vill ju kunna se den ju :(