Finns det några bra moduler att ladda ner till Windows Explorer? Jag vill funktionalisera datorn lite och har testat olika shellreplacements, helt och hållet på experimentnivå, typ HoverDesk och LiteStep. Tycker inte de funkar speciellt bra och LeteStep verkar ju ta bort allt vad funktionalitet heter. Går inte komma ut någonting längre. Jag ramlar hela tiden tillbaks till Explorer efter att ha testat något annat. Därför har jag bestämt mig för att köra på Explorer så länge jag använder Windows och snygga till det istället för att byta ut det helt och hållet. Kör XP, så man kan ju börja med att stänga av det inbyggda Visual Styles gränssnittet och utgå från Windows 95's utseende. Sedan köra StyleXP eller liknande för att snygga till grafiken.
Sedan är jag alltså ute efter olika moduler som ju finns i exempelvis LiteStep och HoverDesk, bl.a finns en kommandorad som man kan ha ligga som en modul på skrivbordet etc. Finns det någon bra sida med framförallt bra moduler att ladda ner, men också möjligtvis olika tips och program för att snygga till Windows, exempelvis transparenta menyer etc? Kanske olika nyttoprogram för menysystem och kategorisering av ikoner etc.