Hejsan,
Jag har haft problem i 2 månader med "view source" från Internet sidor.. i början hjälpte det med att tömma cachen.. men sen blev det allt oftare som jag behövde göra det.. sen igår när jag skulle trycka Reply eller Forward från Outlook Express så fick jag meddelande att det var för lite minne..
O sen idag fick jag "svchost generated errors" och så stängdes den av eller nåt.. och efter det märkte jag att jag inte kunde köra copy/paste, ctrl+f för att söka.. Kontroll panelen för add/remove programs fungerade inte.. När jag kör Office applikationer så står det
"This document could not be registered. It will not be possible to create links from other documents to this document."
Sen funkar inte vissa länkar på internet som inte innehåller direkta <href>
Så det känns som om det blir värre o värre för varje dag som går.. datorn kanske inte funkar alls imorn.. hmm.. :)
Jag har surfat runt på internet och det närmaste var Codeblue virus, men det står att det ska finnas en nyckel med Domain Manager (tror jag det var) och nån sån har jag inte.. plus att webserver inte finns på den här datorn..
(det är en dator där jag sommarjobbar, så det är ingen katastrof.. ska ju sluta snart.. ehm :) men det är jobbigt att koda på den här datorn utan copy/paste plus kundkontakt via mail blir lidande.. )
Är det nån som känner igen symptomen och har nån idé kanske..?