Min helvetes, fan ****, *** dator vill ALLTID arbeta när jag inte sitter vid den, ibland så går defragmenteraren igång, och i bland så vet jag inte vad som går igång fast jag kollar i "aktivitetshanterren.". nån som vet hur jag ska få den att INTE arbeta/defragmentera lr hålla på med nått när ingen sitter vid den.
Fan vad lack jag blir x( x( x( x( x(
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Stäng av Indexeringstjänsten, det är troligtvis den som går igång.
Högerklicka på disken/diskarna och välj Egenskaper. Längst ner till vänster står det nåt om Indexering.
SirPeter skrev:
Stäng av Indexeringstjänsten, det är troligtvis den som går igång.
Högerklicka på disken/diskarna och välj Egenskaper. Längst ner till vänster står det nåt om Indexering.
Tackar för tipset, har nu gjort det, och funkar detta så ska jag posta över lite Lapin Kulta till dig som jag tog med från båten idag :birp
exakt vad gör den där Indextjänsten igentligen??
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Den indexerar dina filer i datorn för att det skall gå snabbare att söka efter dem bland annat. Det klarar man sig utan. ;)
SirPeter skrev:
Den indexerar dina filer i datorn för att det skall gå snabbare att söka efter dem bland annat. Det klarar man sig utan. ;)
Det klarar jag mig verkligen utan! :)
SirPeter
Du hade rätt, det var Indextjänsten som gick igång varje gång jag lät datorn stå oanvänd. Tackar för ditt tips, äntligen en tyst dator som inte börjar "arbeta" direkt jag lämnar den. :e
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
medialabs skrev:
SirPeter
Du hade rätt
Menar du att du tvivlade någon gång? :e
Kul att det löste sig.