tronezMedlem sedan juli 2001728 inlägg har ett irriterande problem , det är så när jag tex vill spara i Word , så använder jag snabbkommandot "Ctrl + S", men problemet är att ist för att spara så öppnar den en ny kalkylator varje gång.
nån som stött på samma problem, och kanske vet hur man åtgärdar problemet.
Vore tacksam för hjälp , det börjar gå mig på nerverna!
/red:
Har WinXP Pro Svensk
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Kolla Egenskaperna på kalkylatorn om det råkar ligga ett kortkommando för att starta den där.
tronezMedlem sedan juli 2001728 inlägg nopp.... stog att det inte fanns något kortkommando... problemet uppstod efter att brorsan rensade upp i registret med nåt superhaxx program
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Om det inte var för länge sedan han gjorde det där (som han för övrigt borde ha stryk för §jr ) så kan du ju göra en systemåterställning.
tronezMedlem sedan juli 2001728 inlägg ok , det var igår han fixade med registret ( han är för övrigt IT-tekniker , så man tycker han borde fixa saker lite bättre :D )
tronezMedlem sedan juli 2001728 inlägg doh... hittar inte systemåterställningen vart ska jag leta?
tronezMedlem sedan juli 2001728 inlägg det löste sig, allt som behövdes var en omstart.... :r
TjarvenMedlem sedan juni 200359 inlägg
tronez skrev:
det löste sig, allt som behövdes var en omstart.... :r
En klassiker och alltid regel nummer #1. :D