Nu ska ni få höra om mitt problem som är bland det konstigaste jag varit med om. Tills igår funkade min dator som den ska men idag så har den börjat bete sig konstigt när jag kör vissa applikationer. Jag startade MS Access och plötsligt kunde jag knappt röra musen. Jag trodde det berodde på att jag hade 6 andra program öppna samtidigt men det spelade ingen roll att jag avslutade dessa. Samma problem uppstår när jag kör t.ex. DC++ och Editpad (som är ett miniprogram i stil med Notepad).
Själva programmet arbetar inte långsamt för med kortkommandon så funkar allt fint men det är lite svårt att bara arbeta med kortkommandon så jag vill gärna hitta en lösning.
Vad som gör saken ännu konstigare är att jag nyss upptäckte att de program som sätter musen ur spel fungerar bra att köra med styrplattan. Jag har alltså en bärbar med ett trådlöst tangentbor/mus inkopplat och det är den trådlösa musen som sätts ur spel.
Någon som kan ha en aning om vad som kan vara fel? JAg kör givetvis XP Home Edition om det kan vara till hjälp.