ercizMedlem sedan maj 20011 826 inlägg Hmm, sökte lite men de e tydligen bara jag som har detta problem, konstigt nog ;)
Har en partition fullproppad med mp3or och kör WinXP, då och då ploppar det upp en pratbubbla från ~klockan på "listen"... antar att det finns de som känner till detta.
Men hur gör jag för att det inte ska pluppa upp nåt hela tiden, det blir ganska irriterande efter ett tag...?
...för jag vill verkligen ha partitionen "ganska" fullproppad med mp3or ;)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Flyttar filer till andra partitioner?
Du bör alltid ha c:a 15-20% ledigt diskutrymme på en partition för att undvika problem.
ercizMedlem sedan maj 20011 826 inlägg Nja, men vad är det som skulle kunna bli problem om jag bara har en partition till att bevara mina mp3or...
Jag tycker att det borde finnas nån inställning så att inte pratbubblan kommer upp hela tiden...!?
...om man klickar på den så körs "Diskrensning" igång...
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg yazMedlem sedan maj 20021 028 inlägg offtopic: rätt kul att när man gör den sökningen som muskot länkar till, så kommer det sponsrad länk med "Köp en tomt på månen!".. undrar hur dom har tänkt? ;)
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg
yaz skrev:
offtopic: rätt kul att när man gör den sökningen som muskot länkar till, så kommer det sponsrad länk med "Köp en tomt på månen!".. undrar hur dom har tänkt? ;)
<jätteOT>ordet "space" i muskots sökning kanske? ;)</jätteOT>
erciz
har du WinXp stäng av "System Restore" under proporties på My Computer
Så får du mer ledigt :D
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg
Nickemannen skrev:
erciz
har du WinXp stäng av "System Restore" under proporties på My Computer
Så får du mer ledigt :D
Men samtidigt så försvinner möjligheten att återställa systemet hyfsat smidigt.
RobbanMedlem sedan dec. 19992 555 inlägg Ett annat sätt är att inte köra med administratörsrättigheter (bör man inte, även av andra skäl). Då får man inte upp denna påminnelse.
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Går det att ställa ner hur stor utrymmet måste vara för att den ska varna?