byter ikoner
Tror det är så, kommer inte i håg. Hr klicka på din ljudfil som har Media Player icon.Välj öppna med/välj program, leta upp WinAmp och sen bocka för, välj alltid detta program för att öppna denna filtypen.
Mvh max12
4 svar · 281 visningar · startad av henkand
1. hur byter man ikoner för en filtyp (i detta fall MP3:or som har Media Player ikonen istället för WinAmp)?
2. hur tar man bort ett program ur "öppna med" listan (även här MP3:or) ?
3. hur får man bort sin internetleverantörs namn från "listen" högst upp i Internet Explorer? Hos mig står det "Tele 2" trots att jag inte använder och aldrig har använt Tele2?
Tacksam för hjälp!
-Henke :)
byter ikoner
Tror det är så, kommer inte i håg. Hr klicka på din ljudfil som har Media Player icon.Välj öppna med/välj program, leta upp WinAmp och sen bocka för, välj alltid detta program för att öppna denna filtypen.
Mvh max12
Det funkar inte.. :(
Tråkigt
Tråkigt att jag inte kunde hjälpa dig! Har själv WinDVD ikoner som har lagt sig lite överallt på datorn ,bla där dom inte ska vara.
Vet ej om du har provat .windows media player/verktyg/alternativ/filtyper.Bocka av (allt).Gör likadant i WinAmp ,Men bocka för (alla) filtyper. Nästa gång du öppnar en låt eller film så startar WinAmp.Men om ikonen har blivit utbytt,vet ej. Har inte WinAmp
Just med Winamp ska du nog kunna byta ikonen genom Winamp. I inställningarna där.