När man ska ändra något i Norton säger det att du måste vara inloggad som administratör, det är jag. Men jag kan inte ändra några inställningar i Norton.
Är det något i win2000 man ska ställa in, eller något i Norton?
///Daniel Eriksson
x(
7 svar · 264 visningar · startad av worldtech
När man ska ändra något i Norton säger det att du måste vara inloggad som administratör, det är jag. Men jag kan inte ändra några inställningar i Norton.
Är det något i win2000 man ska ställa in, eller något i Norton?
///Daniel Eriksson
x(
Vad är det du skall ändra och vilket program från Norton menar du?
Norton Antivirus 2002 använder jag. Jag vill ändra inställningar i Norton Internet Security.
Ingen som vet vad det kan vara?
Installerade du Norton när du var inloggad med kontot administratör? Om inte kan du prova den användare du då var inloggad som.
Jag var inloggad med det kontot.
I kontrollpanelen om man går in användare och sen går man advanced i menyn där uppe i "menyn" och sen in på Certificates och trycker på administratören och så visa, så är det ett kryss över det gröna kortet jämte där det står information.
Kan det vara felet med Norton?
Hur kan man fixa det?
///Daniel Eriksson
Jag kom på varför jag inte kunde ändra något i Norton, jag hittade att man skulle logga in. Det skulle man ju tänkt på tidigare.
Men jag kan fortfarande inte logga in på Hotmailen och Msn, och inte komma in på inloggningssidan på Föreningssparbanken. Kommer in på en som har Win95 men inte på min som har Win2000.
Någon som kan veta vad felet kan vara?
///Daniel Eriksson