dahlgrenMedlem sedan aug. 20011 946 inlägg Har försökt på alla sätt att avinstallera msn. Har tagit bort genom att lägga till/ta bort windows komponenter. Har ändrad i filen sysoc.inf och tagit bort hide som det stod i nån annan tråd här. Problemet är att hur jag än gör så dyker den elak msn ikonen upp nere i aktivitetsfältet när jag startar outlook xp. Finns det verkligen inget sätt att bli av med det?
Edit: Använder WinXp
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Om du går in i Outlook och går till Verktyg - Alternativ och väljer fliken Annat så kan du klicka bort bocken för Snabbmeddelanden längst ner. Då skall den inte komma upp nästa gång.
dahlgrenMedlem sedan aug. 20011 946 inlägg Tack. Hoppas jag slipper se msn mer nu.
dahlgrenMedlem sedan aug. 20011 946 inlägg Har nu ytterliggare en fråga. När jag kikar bland proccesserna så ser jag fortfarande msn. Det ligger ju endast och tar upp minne som jag hellre vill avnända till något annat. Är det något jag måste levea med om jag valt att använda mig av ett operativsystem från micrsoft?
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Deleta foldern "messenger" i program.
(obs att först måste du killa processen med taskmanagern)
PeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg
(obs att först måste du killa processen med taskmanagern)
Killa? *killekillekill... :e*
Jag förmodar att du menar "stänga ned processen" ?
dahlgrenMedlem sedan aug. 20011 946 inlägg Tack nu fungerar det, frågan är bara hur jag klarade mig innan jag registrerade mig på detta fantastiska forum.
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg Ett enkelt sätt att avinstallera Msn:
Start/kör:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
colioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg