erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Hej
Jag har ett litet problem, när jag ska spela upp en mp3:a i windows2000 så hackar den, det finner jag lite märkligt då den inte hackade på mina andra datorer.
Jag har en athlon xp2200 med 512Mb så det borde inte heller vara problemet ;), tom kollat processorbelastningen och den är fruktatlåg när jag spelar upp en mp3:a.
Dock låter det som den hoppar ett par sekunder ca varje 15 sekund, jag har de rätta drivisarna till ljudkortet, sblaster vibra (kasst kort men det borde ju klara spela mp3:or iaf).
Någon som har varit med om något liknande eller har en aning om vad som kan vara fel.
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg Har du hämtat drivarna på creatives hemsida?
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Ja de senaste drivrutinerna för exakt mitt kort, installerat om dem 3 ggr :)
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg Vad använder du för spelare då?
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Winamp 3.0 eller windows media player, direkt eller genom utforskaren..spelar ingen roll i vilket program det hackar som fean ändå
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg Kanske nått fel på kortet då. Du har inget inbyggt du kan testa med?
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Jo det har jag iof. men då måste jag in å bygla om igen, he he fan också...jag ska kanske köpa ett nytt kort snart men...darn