woosterMedlem sedan mars 20012 635 inlägg När jag skall stänga av min dator med win98 så kommer den in längre att den stängt windows och står och blinkar i dos typ.
måste starta om den och stänga av så funkar det.
någon som vet hur man skall lösa detta?
Det funkade för några veckor sedan.
skulle bli tacksam om nån kunde hjälpa mig.
datorn. win98, 256 ram, geforce3.
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Har haft samma problem. Man ringer Barsebäck så är det klart!
woosterMedlem sedan mars 20012 635 inlägg vad menas Lasp?
att jag skall byta system?
(Barsebäck = Kärnkraftverk.) ;) == Dra ut sladden, tyck på on off knappen... :e
Det du kan göra är att installera om windows 98 efter du gjort eventuella säkerhets kopieringar av filer. :)
Jag kan inte säga så mycket annat, men att byta OS, det är upp till dig själv trivs du med Win98 kör med Win98 annars byter du till något annat ex.
- Win XP Pro
- Win 200 Pro
- SuSE 7.3 Pro (Linux: Ej så användar vänligt vid ex. installationer och så vidare om man är en van Windows användare. )
Fredde Mannen: Vad har du för erfarenhet av Win 200 Pro :birp
Win 200 Pro ooopsie... tappade ju en noll någonstans i farten!!! :e ska ju vara Win 2000 Pro :e
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inlägg Win 2000 Pro och vissa HP-produkter trivs inte tillsammans.
När jag använder min HP Office Jet G95 kombiutrustning, måste jag öppna aktivitetshanteraren och stoppa alla HP-processer innan jag kan stänga av datorn utan våld.
HP har efter ett års ständiga kontakter slutligen erkänt att en del av deras produkter vantrivs svårt med Win 2000 Pro.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Kan vi försöka hålla oss till woosters problem i tråden tack, tramsandet håller vi till cafét
SirPeter
Moderator, webForum
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inlägg Undrar om det löst sig för wooster...
JugglerMedlem sedan okt. 200221 inlägg Gå till microsoft.com support. Gor en sokning på "windows 98 shutdown problems och ta del av ca 1 miljard orsaker. Det finns bara en permanent losning: stang av allt vad som har med pwr management att gora i BIOS.