Fattar inte vad det är som händer.. Jag tar BORT program och minnet blir mindre.. Nån som vet vad det är som har hänt? Kan det vara virus? :q
HD äts upp..
12 svar · 432 visningar · startad av PersianBulldog
Har du kollat med antivirusprogram och med ad-aware?
Tömt papperskorgen ? ;)
Windows har väl någon slags cachefil som brukar kunna sluka utrymme?
SirPeter skrev:
Har du kollat med antivirusprogram och med ad-aware?
jag kollade med Ad-Aware.. men vilken del av textfilen visar om jag har nå adware eller spyware?
Det står i själva programfönstret så du behöver inte ens titta i någon textfil.
Vad menar du med ta bort program?
Toonster skrev:
Vad menar du med ta bort program?
Menade avinstallera..
SirPeter skrev:
Det står i själva programfönstret så du behöver inte ens titta i någon textfil.
Vilken del av det? Framför vilken titel?
PersianBulldog skrev:
Vilken del av det? Framför vilken titel?
Den där frågan låter lite konstig, så jag skickar med ett screenshot på hur Ad-aware ska se ut innan du trycker på Scan now.
[Var tvungen att göra bilden något förminskad på grund av webForums begränsning på bildstorlekar.]
Denna har jag sett. men efter att jag har scannat datorn kommer det fram en lång lista på filer. vilken av dom är det spy/ad-ware.. ?
Allt som kommer upp i den listan kan du plocka bort. Det är ju just sånt som det programmet letar upp åt dig.
aaha.. trodde det var olika saker.. men så alla filer som kommer upp är "skit"... Det är helt säkert att ta bort dom.. ?
Vissa program slutar att fungera eftersom endel dll-filer används till mer än just spionsaken eller så vill programmet ha det installerat och vägrar starta utan den filen. Men större delen kan du tabort...du kan ju alltid välja att göra en back-up av filerna innan