jwradheMedlem sedan juni 2002711 inlägg Vet ej vart denna tråd ska ligga så nån kan väll flytta den rätt sen??!!
men iaf ....
Nu e det så att min polare satt å lirade cs på min data ,, och helt plötsligt så la musen och tangentbordet av och dem funka inte...men spelet fortsatt å gubben gick bara rakt fram automatiskt . å sen när jag drar ut kontakten blinkar det till å tangentbordet funkar i 1-2 sekunder , sen om jag drar ut tangentbords sladden å bara har i musen så funkar musen med båda i så funkar ingen , å jag undrar om nån har fattat mitt problem så säg vad jagh kan göra för att få allt å funka igen "!!! plz!!!
msn : jimmy_wradhe@hotmail.com
need much help!!!!! Tack på förhand
solbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg Som sagt en aning fel forum...
Samma sak händer efter omstart?
jwradheMedlem sedan juni 2002711 inlägg japp
och det stod en gång att nån fil i windows-rot saknades tror jag...skita konstigt
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Jag flyttar tråden till Windows-forumet.
Mvh,
@nders
Forumledare.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Har du möjlighet att testa med ett annat t-bord och en annan mus så gör det till att börja med.
jwradheMedlem sedan juni 2002711 inlägg aaa...testade med ett annat tangentbord ett vanligt och sen ett med usb ingång . men när jag sätter i tangentbord så funkar varken musen eller tangentbordet men utan tangentbord så funkar musen iaf . stod att det var nån fil i windiws-rot som fattades eller nåt kommer jag ihåg