MotorolaMedlem sedan sep. 2001355 inlägg När jag ska stänga av win98se så kommer det ofta upp en blå skärm med vit text där det står ett allvarligt undantag inträffade på...Följt av massa nollor och F och jag måste slå av strömmen till datorn. Detta händer oftast när jag ska avsluta windows när datorn varit i viloläge.
Dessutom så funkar inte min disk scan efter felaktig avstängning av windows fastän det är valt i msconfig
Vad kan detta bero på och hur kan det lösas?
Gör en ominstallation, inte nått att sitta och klura på.
//NickeNyfiken
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Om du inte vill installera om så kan du installera de senaste drivrutinerna som passar till win98 till allt som du har i din dator. Börja med grafikkortet då det är det troligaste.
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Ett tredje alternativ är att skriva av den felkod du får och posta den här; då är det ofta enkelt att ge dig rätt hjälp. :)
MotorolaMedlem sedan sep. 2001355 inlägg Felkoden är: "Ett allvarligt undantag OD inträffade på FFFF:0000FFFF aktuellt program kommer att avslutas"
Nån som vet lösningen?
MotorolaMedlem sedan sep. 2001355 inlägg Ingen son vet? Kom igen nu! x(
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Som sagt...du ger för lite info, du måste skriva ut exakt vad felmeddelandet säger.
MotorolaMedlem sedan sep. 2001355 inlägg
Som sagt...du ger för lite info, du måste skriva ut exakt vad felmeddelandet säger.
Kolla 2 inlägg upp, Där är väl en fullständig beskrivning läs även det första inlägget