BBiohaz66Medlem sedan mars 200248 inlägg Helt plötsligt så försvinner en bit av den nedersta delen av IE6 under aktivitetsfältet även fast fönstret är maximerat..
Spelar ingen roll om jag minimerar, maximerar....drar aktivitetsfältet upp och ner, den ligger ett par mm under ändå?`
Och i överkant av IE6 så ligger detta fönster några mm lägre än alla andra...
Någon som varit med om detta...?
SSweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg Vad är det för spel som lägger sig där? Det kanske går att avinstallera. Om det är Spyware kan du prova att ladda ned Adaware.
SstefanehMedlem sedan nov. 2001131 inlägg Marcus om det var ett skämt så var det ganska skoj ;) annars har du nog inte rikigt förstått frågan.
SSweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg Jag har förstått frågan och jag tror att det är ett spyware-program.
HhpMedlem sedan maj 2001787 inlägg Du menar väl inte att statusfältet i IE är borta? Kolla i så fall under menyn Visa - Statusfält...
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggJag fatta det som om IE lägger sig en bit under systemtryen (?)
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inläggEller aktivitetsfältet (som Biohaz66 förklarade).
BBiohaz66Medlem sedan mars 200248 inlägg ...spelet försvann.!
Vips ser allt ut som vanligt igen....Hela "statusfältet" ligger som det skall igen ovanför aktivitetsfältet...Märkligt...
Det såg rätt lustigt ut iaf...Man såg halva statusfältet bara när man hade fönstret maximerat...Varför händer dessa saker??
Men tack för era inlägg iaf!