Jag har haft Counter Strike insallerat på min dator i ungf. ett år och det har funkar perfekt hela tiden. Jag installerade patchen 1.3 och det funkade perfekt.
Jag kör en win2k dator, och sen endag så börjar datorn att bara rakt av starta om när jag försöker gå in på en spelserver i cs.
Det känns som att det började när jag installerade return to castle wolfensein. Men jag avinstallerade spelet direkt eftter att ha provat lite. Medan jag hade spelat installerat hände det här med omstarten varje gång och började sen funka efter att jag avinstallerat wolfenstein.
Men nu har det börjat spöka igen. Ibland kommer jag in, men oftast så bara startar hela datorn om. Igår fick jag försöka 4 gånger innan jag kom in, och idag har det inte gått alls.
Jag har ett gforce2 kort med 64 i minne och kör som sakt win2k. Jag har 512 i minne.
I eventlogen så står det att
The computer has rebooted from a bugcheck.
The bugcheck was: 0x0000001e (0xc0000005, 0xbc7ffd84, 0x00000000, 0x00000015).
Microsoft Windows 2000 [v15.2195].
A dump was saved in: C:\WINNT\Minidump\Mini032102-03.dmp.
Och tittar jag i filen så är det bara en massa underliga tecken mm. Jag är absolut inte speciellt duktig på hårdvara så jag undrar om det är någon som kan ha någon idé alls... vad jag borde göra.