cmkMedlem sedan mars 2001325 inlägg Jag har problem med att lägga in drivrutinerna till mitt grafikkort i NT4:an. Jag har rätt drivrutiner. Problemet är att när jag har instalerat de nya drivrutinerna så ligger det gamla standard ATI grejjen fortfarande kvar.
Hjääääääälp ;)
/Marty
------------------
Keep on rocking 24-7
marcuslMedlem sedan aug. 200170 inlägg Servicepack?
Har varit med om något liknande, längesen jag härjade mycket med NT4 dock, men jag har för mig att det var det som gjorde susen.
/M
cmkMedlem sedan mars 2001325 inlägg marcusl: Tack för ditt svar. Det är mycket möjligt att det beror på det eftersom jag inte har lagt in något nytt servicepack än.
Jag återkommer med hur det gick sedan efter att jag har lagt till servicepack 6.
/Marty
------------------
Keep on rocking 24-7
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Visst är det här ett gammalt NT-problem - att det inte gick att byta grafikdrivare förrän man hade applicerat minst SP3?
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Jepp, du har som vanligt rätt Rikard. ;)
Jättekul att behöva sitta och jobba i 16 färger och mega-upplösning tills man har fått in sp't. :(
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
cmkMedlem sedan mars 2001325 inlägg Instalerade SP6 och det funkar nu :)
Tack för hjälpen!
/Marty
------------------
Keep on rocking 24-7