hpMedlem sedan maj 2001787 inlägg Är det någon som har testat XP så pass mycket så ni har en uppfattning om det finns drivrutiner och stöd för hårdvara direkt från start. Jag hade problem när jag uppgraderade till 2000 från 98 att det inte fanns drivrutiner ute.
------------------
"signatur"
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Ungefär likvärdigt.
Många av de drivrutiner som fungerar till Windows 2000 fungerar även till Windows XP - som jag har uppfattat det.
------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfresson 1980*
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg Njae.. hårdvaru stödet ska ju vara bättre.. men samtidigt går det inte å ha +3år saker å vara hundra på att det fungerar.
Voodoo2 är ett bra exempel.
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
UrMeMedlem sedan apr. 2001762 inlägg Windows XP ville inte heller veta av mitt gamla Scsii kort... iofs vill inte win2000 heller veta av det. Men annars fungerade grafikkortet och ljudkortet bra.. ett asus v7700 grafikkort och ett soundblaster live ljudkort .. iofs så funkade inte programmet Live!Ware till ljudkortet speciellt bra.. men det kommer väl ut en ny version till XP inom en snar framtid.
Hade även problem att kopiera över stora filer från HD till HD .. en gång så bootade datorn om helt utan anledning, en annan gång så stängde den ner alla program och menyer försvann såg bara bakgrunden.
Så mitt tips är att vänta att installera det tills det är mer vanligt på marknaden.
------------------
You play by the rules, you die by the rules