Jag har Win2000. Har ställt in "dölj automatiskt" och "alltid överst" på startmenyn.
Den ligger dold, snäll och fin oftast, men när jag får något nytt mess på mIRC, något program tar fokus etc så ploppar startmenyn fram och en av knapparna blinkar... Det är omöjligt att få bort startmenyn om man inte klickar på den blinkande knappen.
Hur gör jag så att startmenyn HÅLLER SIG BORTA fast något program vill ha fokus?
------------------ Daniel Mott
________________ War Is Peace. Ignorance Is Strength. Freedom Is Slavery.
1984, George Orwell
[: E-posta gärna. :] Hur skulle du rösta om det varit EU-val idag?
Det är Aktivitetsfältet du menar va? Har du provat att manuellt dra ner den då? Gillar själv inte att ha den dold eftersom man inte ser vad som är igång lika lätt då (tex. om man hamnar på någon sjuk sida där tillverkaren har roat sig med att öppna en jä...a massa popups eller hela fönster med reklam) så jag har inte provat så mycket.
Jo, jag menar aktivitetsfältet... :r
Men jag vill ha den dold så att den ploppar fram när jag behöver den och inte "dra fram den själv"...
Det gick alldeles utmärkt i Windows 98, men här ploppar den fram helt fräckt och blinkar med knappar. Det är väldigt frustrerande, då jag måste klicka på den blinkande knappen och aktivera programmet för att den ska ge sig och dölja aktivitetsfältet igen.
ARGH, nån som har en lösning? Nu har jag fältet FRAMME hela tiden för att inte dö av irritation... ;)
1984, George Orwell
1984, George Orwell
1984, George Orwell