De flesta hubbar på Direct Connect har en gräns på att man måste byta minst 5GB, eller nåt liknande, för att kunna ansluta.
Och det har man ju inte.
Så är det någon som vet hur man kan fejka storleken på innehållet i en mapp i Windows? Isåfall kan man ju luras, så man fejkar 20GB, när man i själva verket bara har 20kB, hehe...
Fejka innehåll?
20 svar · 779 visningar · startad av bark
minst 5GB, eller nåt liknande, för att kunna ansluta.
Och det har man ju inte.
Då får du väl skaffa det.
Så är det någon som vet hur man kan fejka storleken på innehållet i en mapp i Windows?
Du kan räkna med att du blir utkickad rätt snabbt. Vill man tanka så skall man dela med sig, vill man inte dela med sig så kan man syssla med annat, t.ex knyppling eller släktforskning.
------------------
Peer's Law
The solution to a problem changes the problem.
Varför svarar du på mitt inlägg utan att besvara mina frågor, smart ass...
Dessutom, jag tror inte många vill ladda från mig som sitter på modem.
Du kanske skulle använda något program som inte kräver att du delar ut något?
Finns en hel bunt sådana..
/j
Finns bland annat en java baserad dc klient som returnerar fett med utdelat mb.. men du blir utkickad ganska kvickt om du använder den...
------------------
"Alla vet varför och allt är perfekt."
Varför svarar du på mitt inlägg utan att besvara mina frågor, smart ass...
Jag vet inte, tillfällig psykos? Eller för att jag ogillar leechers?
------------------
Peer's Law
The solution to a problem changes the problem.
Nja, bark har en poäng - trots att han kanske inte inser det... ;)
Visst, en del kräver ingenting, men om man är ute efter nåt speciellt (och nu snackar vi helt hypotetiskt här :OO) har man inte en chans att ens liksom komma igång om man inte skulle sitta på en dator med fet hårddisk.
Om jag inte skulle stoppat i den extra jag har i den här datorn skulle jag bara ha knappt 10Gb - och då är burken inte äldre än tre år. :l
Och även om man sitter med en stor men tom hårddisk måste man alltså först tanka den full med skit innan man kan komma igång på de större och därmed sänka standarden på den hubben genom ens eget kassa "utbud"? ;)
------------------
Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
kan du inte skaffa en j**la massa mp3:er?
fick "bara" 7,5gb i lördags :)
------------------
Innehåll är bättre än design!
- gammalt djungel ordspråk
Antingen kan du substa en katalog eller drive... typ
subst x: c:\windows
Annars går det även att mappa det som du har delat ut på ett eventuellt nätverk till flera drivar...
De 2 lösningarna ger dig en/flera nya enheter (x:, y:, z: osv.)
om du vill göra ngn coolt!!! ladda hem d på jobbets datorer och dela jobbets nätverk!!! 100 TB!!! lol..
och va säger nätverksadmin/chefen för det då? lol
d blir spank! =) eller inte om man e admin!
precis
lite vanskligt annars
Är man admin och gör en sådan sak så blir det som sagt inte "spank" det blir sparken... §e
varför inte kopiera en fil och byta namn på den ett par gånger så har du ju mycket utdelat sen?
Gammal tråd?
annars så skulle du kunna göra som en av mina polare gjorde, ta och fyll en hdd full med stora filer och dela ut skiten,