crisse6Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg hmmm...vet inte om detta är rätt forum, men det verkar enligt mig ha att göra med mitt windows....iaf, när jag ska kolla på en film så blir det väldigt pixelaktigt... (det är bra kvalite på filmen, min kompis har samma utan problem). I windows 98 var det så, men inte i Win xp, utan där var filmen i perfekt bild, men nu när jag har Me så blir det som i 98:an, pixlar, syns mest på svart bakgrund... :( jag har laddat ner senaste codec på divx.com men det verkar inte hjälpa... jag spelar upp filmen i The Playa också... har testat i flera filmprogram men icke fått bra bild. Vad kan vara fel??? ngr ändringar i grafikkortet?
tacksam för svar!
Mvh Cristoffer
------------------
My name is Chris - Chris dangerous!
ToonsterMedlem sedan feb. 20001 590 inlägg Blir den bättre i Realplayer?
/T
------------------
Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Uppdateringsfrekvensen på skärmen spelar en viss roll, kan hända att din polare har den högre än vad du har.
Har du en någorlunda modern skärm ska du ha den på minst 85hz, helst 100.
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO
crisse6Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg jag har inte testat i real player, men vad är det som säger att det är bättre?
min inställning är "Optimal" testade på både 85 och 100 men ingen skillnad... vad kan windows xp ha som inte me har?
------------------
My name is Chris - Chris dangerous!