hur gör man om en del program vägrar att startas? Jag försöker fixa till min burk som det är lite strul med, men när jag ska köra setuppen för mitt ljudkort från en cd kommer det inte igång. likadant med andra program. Blir inte bättre av att man först kopierar det till hårddisken heller...
datorn vägrar också att stänga av sig normalt, när man avslutar windows hänger den sig med avslutningsskärmen, den där det står "avslutar windows" alltså...
skulle vara hjärligt tacksam om någon kunde komma med några härliga tips! gärna innan i morgon också. ;)
tack!
------------------
---
/* LilleSkutt */
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Såg den inte förrän nu, men du ska inte få lite tips. Du ska få Tipset med versalt T. ;)
Q202633
tack o toppen, ska testa! :-)
du vet inget bot på min andra fråga, rörande program som inte startar? kan det ha med samma sak att göra?
------------------
---
/* LilleSkutt */
kan det vara något virus som gör att filerna inte vill starta? finns det något sånt känt virus? det börjar bli riktigt irriterrande... jag kan inte formatera om, och börja på en ny kula heller. allt som är på datorn måste vara kvar.
------------------
---
/* LilleSkutt */
hmmmmmmm har kommit fram till att det är ett par filer endast som inte startar. det är en av de jag vill köra, dvs. installationsprogrammet för Turtle Beach Montego II, så att jag får igång ljudkortet.
det händer ingenting när man kör setup.exe, och när jag sedan klickar crtl+alt+del för att se om programmet är igång, så är det ett program som heter isset_se som det verkar hänga sig på. isset_se verkar alltså starta med setup.exe, och stannar sedan där.
vad göra??
------------------
---
/* LilleSkutt */