webForumDet fria alternativet

Fifa 2002

3 svar · 159 visningar · startad av AndreasC

AndreasCMedlem sedan mars 20011 964 inlägg

Har problem med Fifa 2002. Först och främst undrar jag hur man skapar en turnering där man kan välja att spela två stycken? Alltså två lag, där var och en av de som spelar får leda sitt eget lag genom turneringen. Som det är nu kan man bara välja ett eget lag och sedan vilka andra lag som ska ingå i turneringen.

Mitt andra problem är att spelet hänger sig när man ska avsluta en match. På detta sätt kan man ju inte spara. Det hänger sig bara när man ska återgå till startskärmen från en match. Annars rinner spelet på utmärkt. Är det spelet det är fel på?

SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Jag tror att du får bättre svar om du ställer fråga Ett i Spelrelaterat eftersom de som känner till såna saker kanske inte ens tittar här. ;)

Fråga två: Får du alltid samma fel eller varierar det? Bara hängning eller får du felmeddelande? Vet du vad spelet gör precis i det läget, alltså om det kanske skall börja läsa från skivan eller liknande?

------------------
Hårt arbete lönar sig till slut. Lathet lönar sig NU.

Ingen aning vad som händer. Det bara hänger sig. Varje gång och utan felmeddelande. Är tvungen att starta om varje gång och förlora all speldata som ej går att spara eftersom det hänger sig varje gång jag ska ut i menyerna. Själva menyerna, options, alla val osv fungerar utmärkt men det är när jag ska avsluta matchen eller när jag ska ut igen efter att ha spelat en match som det hänger sig utan att man fattar varför.

Det ska också tilläggas att jag har frågat detta i spelrelaterat/fotboll men det verkar inte vara någon fart på det forumet. Tre inlägg där bara och inget svar på ett dygn nu.

131 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.0e50b1ef
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)