funderar på att installera detta "nergradering" av w98 men först vill jag veta hur det funkar
måste man installera om de program man har och sådant när man kör Lite?
------------------
Look Out!
The Tarntula Is Comming
4 svar · 129 visningar · startad av netfeed
funderar på att installera detta "nergradering" av w98 men först vill jag veta hur det funkar
måste man installera om de program man har och sådant när man kör Lite?
------------------
Look Out!
The Tarntula Is Comming
varför?
därför att jag skall använda 98:an till att spela på och inget annat och då vill jag inte ha en massa skit som är ivägen och tar kraft
------------------
Look Out!
The Tarntula Is Comming
Såvitt jag kommer ihåg ändrar 98lite bara om bland systemfilerna till skalet (eller hur man nu ska uttrycka saken) så jag behövde iaf inte installera om några prgm...
Men det är väl att rekommendera att först göra en clean win98 installation och sen installera 98lite om man nu vill vara säker på att inget ska saboteras
------------------
Bambadam !@#
Har du en dator med minst 300 mhz processor och 128 MB RAM till W98 så är det knappast värt besväret att installera W98 Lite för den ytterst lilla prestandavinst som du ev. kan få ut av det.
Annars gäller det vanliga, rensa bort allt onödigt ur systray mha msconfig samt i autostart.
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO