FreeZerMedlem sedan jan. 2001950 inlägg Jag har ett problem med mitt Windows 2000 SE pro (med alla uppdateringar). Ibland så hänger sig Explorer, vilket i sin tur tar bort alla mina trayicons och den laddar upp det på nytt. Då får jag inte tillbaka alla ikoner jag hade där t.ex. ICQ, DC, de försvinner.
Programmen är igång men jag kan inte komma åt dem så länge som inte de aktiveras, alltså att nån skulle skicka ett meddelande på ICQ eller DC.
Kan jag på nåt sätt få fram programmen igen utan att behöver vänta på att nån ska skicka nåt meddelande eller starta om dem?
------------------
^FreeZer^
------------------
"Om du läser denna mening en gång till, kommer du att ha läst den minst två gånger..."
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg varför inte identifiera problemet istället?
10 kr går på att du har zonealarm installerat..
(angående din riktiga fråga har jag aldrig lyckats med det.)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
If theres nothing you can do about it - SCREW IT!
FreeZerMedlem sedan jan. 2001950 inlägg jag har inget zonealarm installerat!
nu vill jag har mina 10 kr... :p
näe, men nu senast det hände så låg min cpu på 100% när jag vaknade idag, då låg explorer och tog hur mycket cpu som helst, jag stängde av den så försvann alla mina trayicons... :l
de flesta kommer tillbaka, utom ICQ, DC och några andra.
------------------
^FreeZer^
------------------
"Om du läser denna mening en gång till, kommer du att ha läst den minst två gånger..."
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg Sätter en slant på att ICQ är ditt problem ;)
------------------
Trafikerar du internet?