webForumDet fria alternativet

Windows XP

31 svar · 552 visningar · startad av ZTYX

ZTYXMedlem sedan dec. 200125 inlägg

Någon som kör Windows XP?
Vore bra med ett forum för XP!

MuzzafarathMedlem sedan apr. 20002 487 inlägg

Öh, varför skulle man behöva ett forum speciellt för XP? Duger det inte med ett Windowsforum som täcker alla versioner av Windows...?

------------------
"If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e

Eh, f.n. flera hundra sidor att browsa igenom spelar väl en viss roll. Särskilt för de med V90. Själv kör jag 10Mbit in/out, så mig spelar det teater!
Men en vänlig tanke till modemare är inte fel, eller? Med vänlighet kommer man långt...

------------------
-@- ZTYX -@-

Fv02Medlem sedan juli 20001 628 inlägg

duvet kanske att det finns ett "Tips till webForum" forum i avdelningen "staff"

det e inte kul för folk, särskilt för de med V90 som måste surfa och hitta trådar (som denna) som inte hör hemma i denna forums avdelning ;)

------------------
weeee!

[Redigerat av Fv02 den 21 dec 2001]

Håller med Fv02, thanks!

------------------
-@- ZTYX -@-

Eh, f.n. flera hundra sidor att browsa igenom spelar väl en viss roll

Vem browsar igenom flera hundra sidor för att hitta svaret på en viss fråga, man använder väl sökfunktionen till det?

Men en vänlig tanke till modemare är inte fel, eller? Med vänlighet kommer man långt...

Att ha 1 Windowsforum som används för alla Windowsfrågor är faktiskt inte så där jättejobbigt för modemare (jag har 56k ;)).

[r] Mozilla dummar sig med mina svenska tecken :( ;)

------------------
"If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e

[Redigerat av Muzzafarath den 21 dec 2001]

Eh, skip negates, think positive!

------------------
-@- ZTYX -@-

BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg

SÖK

------------------
Trafikerar du internet?

Här var det bara finniga lamers.
System shutdown...

------------------
-@- ZTYX -@-

PS.
Du 'Muzzafarath', kör svenskt OS, så fixar sig svenska åäö i din Mozilla.
För övrigt bör ej 'Bire' vara freeloader för sin site! Släng ut skiten från 'Staff'!.! DS.

------------------
-@- ZTYX -@-

Jag kör svenskt OS. Ibland funkar de svenska tecknen, ibland inte, skitkonstigt problem...

------------------

stoffe-2kMedlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Är varken finnig eller lam3r :e

------------------
-"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"

[23:12] <Fv02> GFGHFGJFGFJFTYFTDTRFCDFDDHFDFDDGDGH ÖVERKLASSWANNABIEKURSERSOMKOSTAR100.000
KRISTOCKHOLMVILLFLYTTATILLSKOGENMEDOELOCHHAFEST

[Redigerat av stoffe-2k den 21 dec 2001]

SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg

stoffe-2k>> Han menade inte oss, vi sitter ju inte där han sitter. Ordet här syftar ju på där personen som skriver det befinner sig och jag har en liiiiten aning om att han är ganska ensam när han skrev det där. =)

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

För övrigt bör ej 'Bire' vara freeloader för sin site! Släng ut skiten från 'Staff'!.! DS.

Och vad i helvete menas med det?

------------------
Trafikerar du internet?

Bire>> Tja, typ som ett personangrepp eller nåt sånt är min tolkning iaf. =(

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

Ja, isf är det banne mig världsrekord i dumhet att öppna med sånt redan efter 10 inlägg måste jag säga...

------------------
Trafikerar du internet?

Bire>> Håller med dig helt. Fast med tanke på de inlägg som han har presterat i Staff-forum så är jag inte förvånad iofs. =(

------------------

Fv02Medlem sedan juli 20001 628 inlägg

är ZTYX en såndära fjortish hackerwannabie jag-skall-bli-tv-företagare-i-grundskolan?

------------------
weeee!

XL-Dennis>> Ber om ursäkt om jag har sårat dig eller någon av dina "vänner".
Hoppas däremot att ditt inlägg var menat som ett skämt eftersom du brukar ha belägg för vad du skriver i vanliga fall. I detta fall så kan du helt enkelt inte ha läst de inlägg som omtalas. =(

------------------

Ja, jag skiter i viket iaf :e

Har inte direkt lust att slänga käft med nån alls på wF med tanke på att det inte kommer att ge mig vare sig blåöga mitt i ansiktet eller guldstjärna i himlen...

wF behöver definitivt inga bråk för att bibehålla sin överlägsent rent kamratligt & i många fall kompetensmässigt gentemot alla andra IT-forum i Sverige!

Sen har väl det här inte ett skit med windows XP att göra så låt oss lägga ner detta nu.

------------------
Trafikerar du internet?

130 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)