ToggeMedlem sedan apr. 200180 inlägg Tjena alla
Någon som har ett program som man kan komma åt kontrolpanelen utan att använda kontrolpanelen och höger klick på skrivbordert jag ska kola vart bakcgrunds fillen liger på skolan jag ska byta. Jag har instalerat och bytat det mästa med små knep men inte Backgrunden någon som har förslag ??
------------------
(: Togge :)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Det är inte så att det finns skäl till att man har infört vissa policys på datorerna?
Tala med administratören istället.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Kolla om din svensklärare kan hjälpa dig. §e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
SirPeter: Klockrent!
------------------
Spango om handikappanpassning av site:
Får man den att funka i Lynx betyder det att man inte runkar loss för mycket i grafiska orgier, vilket blinda/gravt synskadade brukar ha svårt att ta till sig.
Alpha IIMedlem sedan maj 20002 993 inlägg :D
------------------
--> Fan för snö!!!
netfeedMedlem sedan mars 2001593 inlägg det finns ett program som heter 1stgres
eller något i den stilen och i en av de äldre versionerna så funkar detta jätte bra
programet lägger sig i status fältet och sedan e det bara att högeklicka och välja det man vill ha :)
------------------
Look Out!
The Tarntula Is Comming
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg netfeed>> jag tror nog iofs att möjligheten att högerklicka är borta för dom men tack för tipset ändå. Nu fick jag ett namn till att lägga med i listan över bannade program i netware. :stefan
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
mikey1Medlem sedan aug. 200171 inlägg Sir Peter skrev: "Kolla om din svensklärare kan hjälpa dig."
HAHAHAHA!!!!!!! :e
ToonsterMedlem sedan feb. 20001 590 inlägg Svenskläraren har nog inte lyckats med sit jobb, tyvärr......
Länkar odyl. går att trixa till genom att göra en bat fil som kopierar dessa från ditt personliga konto på servern, till skrivbordsmappen på arbetsstationen. Skrivbordet brukar tom. automatiskt uppdatera sig, annars gör man det med F5.
Bakgrundsbilden kan man i W95/98/Me fixa genom att skapa en egen win.ini som man kopierar över i samma veva som ovanstående. Lite osäker dock om det går i NT
/T
------------------
Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no
[Redigerat av Toonster den 22 dec 2001]