Hej! Jag har en testdator som jag utsätter för diverse prövningar. Då och då vill jag formatera om den för att den skall vara fräsch. Det blir då lite omständligt att lägga in standardkonfigurationen manuellt (många cd-skivor och klick) osv. Vad finns det för alternativ? Bränna ned en exakt kopia av hårddisken på cd, klona. Var börjar jag?
------------------
Spango om handikappanpassning av site:
Får man den att funka i Lynx betyder det att man inte runkar loss för mycket i grafiska orgier, vilket blinda/gravt synskadade brukar ha svårt att ta till sig.
MinOrkMedlem sedan aug. 2000234 inlägg Norton Ghost är en bra början. http://www.symantec.com/
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg Om det som är standard inte är större än 700 meg så passar d ju perfekt å bränna en cd-image bara ju =)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
If theres nothing you can do about it - SCREW IT!
jymdis det blir nog standard med över 700 MB, men det funkar väl med flera cd-skivor under förutsättning att man använder rätt program (Nero, kanske)?
------------------
Spango om handikappanpassning av site:
Får man den att funka i Lynx betyder det att man inte runkar loss för mycket i grafiska orgier, vilket blinda/gravt synskadade brukar ha svårt att ta till sig.
Ghost har en j*ligt bra komprimering, så man får lätt ner 1.5GB..!!
------------------
-"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Skiv tips till jul: Pistvakt & Pjäx Pistols, Gaj å Partaj. Rockar Fett™©
[Redigerat av stoffe-2k den 12 dec 2001]