Man behöver ett speciellt program för att läsa såna filer tyvärr.
Rikard kommer troligtvis att lägga ut ett svar till dig under natten, han kan sånt där utantill. :OO ;)
r) nån flyttade mina tangenter. ;)
------------------ Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Så frågan är; vad installerade du sist innan STOP-meddelanden började dyka upp?
Grafikkortsdrivrutiner kanske?
Ljudkortsdrivrutiner? ...osv
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO
Så frågan är; vad installerade du sist innan STOP-meddelanden började dyka upp?
Det kommer jag inte ihåg.. :r har fått meddelandet några gånger...
Det verkar som om det kommer när datorn har stått på en hel dag och när man kommer hem från jobbet och pillar lite på musen så att skärmsläckaren hoppar ur då efter någon/några minuter och efter lite klickande så verkar det komma.
Hmm såg ju nu att det handlade om uppgradering i artikeln, men det är detsamma, felmeddelandet i sig betyder iaf samma sak.
Du kan ju testa med att köra en "restore" till en punkt där du vet att du inte hade några STOP-meddelanden, funkar bra i XP.
Och sedan hålla noga koll på vad och när du installerar drivisar/program, om det ev skulle komma tillbaka.
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO