mappoMedlem sedan apr. 2001664 inlägg När man installerade Win98 kunde man välja att inte ta med krafs som Paint och OutLook Express. Det kunde man (=jag) inte vid installationen av Win2000pro.
Går det att ta bort windows-komponenter i efterhand?
------------------
"These are my principles. If you don't like them I have others."
-Groucho Marx
Kolla under Kontrollpanelen->Lägg till/Ta bort program-> Lägg till/Ta bort windowskomponenter.
------------------
Det är lättare att leva ett rikt liv som ung, när man vet att det väntar ett som gammal
http://jare.mine.nu/
mappoMedlem sedan apr. 2001664 inlägg Självklart kollade jag där först...
Men där finns bara saker jag ännu inte installerat, inga Paint eller Writepad eller annat krafs.
------------------
-Groucho Marx
VirrdoMedlem sedan okt. 2001152 inlägg Det går faktiskt att avinstallera prgm såsom paint mfl, men då måste man gå in o ändra en detalj i en fil som jag inte kommer på namnet på just nu. Kan skriva hur du ska göra senare ikväll när jag har kommit hem...
------------------
Bambadam !@#
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Lösning: http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000940.html#1
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
mappoMedlem sedan apr. 2001664 inlägg Bomber och Granater!
Mitt i prick :)
Thank you, Sir
------------------
-Groucho Marx
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg mappo>> Tacka inte mig, tacka Reefer, det var han som skrev det inlägget. Jag letade bara upp det. ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Fv02Medlem sedan juli 20001 628 inlägg hur kan man dissa paint? :(
------------------
weeee!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Fv02>> Utveckla det där lite mer för du kan väl knappast inte mena avinstallera eftersom det finns med utan att göra några ändringar.
------------------
Fv02Medlem sedan juli 20001 628 inlägg sorry, blev bara lite upprörd....skall stilla mina sinnen och ta ett glas cola :O
------------------
weeee!
mappoMedlem sedan apr. 2001664 inlägg Jo... koffein+socker brukar hjälpa när man ska varva ned... :D
------------------
-Groucho Marx
[Redigerat av mappo den 09 dec 2001]
Fv02Medlem sedan juli 20001 628 inlägg ahh! fett gott :)
------------------
weeee!