SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Jag pular med lite ASP lokalt, och helt plötsligt började sidorna larva sig och sluta uppdateras. Jag ändrade på en sida, men hur mycket jag än försökte "refresha" den (även genom att hålla nere Ctrl + Shift) visades den gamla. Jag tömde "Temporary Internet Files" både i min profil och i "Default user", men problemet kvarstår. Jag prövade även med Netscape och även där visades den gamla sidan. Vet någon vad detta kan bero på? Detta har aldrig hänt mig förut.
------------------
// Skarre
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Det kanske ska tilläggas att jag även kan ta bort filen helt och hållet, och den visas fortfarande. :q
------------------
// Skarre
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Vad kör du för server? Är den igång ordentligt? alltså så att du inte har uppnått maxantalet av anslutningar menar jag.
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg IIS 5.0 (Windows 2000 Professional). Vad menas med maxantalet av anslutningar?
------------------
// Skarre
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg IIS på win2k Pro slutar ta emot efter 10 anslutningar. Prova att starta om själva iis'en genom att välja "restart iis" i Action-menyn efter att du har markerat din dator inne i iis-admin.
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....