OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg Sen jag formaterat systemdisken o konverterat till NTFS samt ominstallerat win2k, går datorn jävligt instabilt. Datorn har en hd på 20GB som e partionerad i C,D,E på resp 3,7,10 GB. C e sysdisk. Jag kör alltså NTFS på C, men D o E är fortfarande FAT32. Kan det bero på detta? Fattar det inte... datorn står liksom o "jobbar" som faen när man kommit in i Windows. Att starta upp alla program i trayn tar alldles för lång tid (har 256 mb ram)... :/
------------------
//Oakman
Här kommer nåt passande citat/ordspråk i framtiden ;)
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Har du zonealarm installerad?
------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
-Alex DeLarge in "A Clockwork Orange"
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg Nej nej nej nej nej.
------------------
//Oakman
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg Kom igen jag behöver professionell hjälp nu... har redan väntat i 5 minuter juh ;)
------------------
//Oakman
WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg Har du ändrat tillbaka så att Windows ligger på primary master?
------------------
Mvh. Wiberg
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg Öhhh va? Så att Windows ligger på primary master? Du menar att min (enda) hårddisk ligger på primary master? Japp, det gör den... men saker o ting e lite instabilt :/
------------------
//Oakman