ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg ...finns nu officiellt på Creatives site;
http://www.soundblaster.com/support/winxp
Dock så kan man inte ladda ner Liveware för XP utan måste beställa den på CD, jävligt snålt av Creative tycker jag :l
AudioHQ och sourroundmixer hänger med dom här drivisarna.
------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
-Alex DeLarge in "A Clockwork Orange"
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg OBS! att det inte är samma uppdaterade drivrutiner som finns på windowsupdate för XP.
------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Har du hunnit verifiera om det fortfarande är "deathware"?
------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfredsson 1980*
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Tja, har lirat lite spel och musik tidigare idag, no probbs än så länge, tyvärr är man nästan tvungen att ha Creatives egna eftersom default drivisarna för SB Live i Windows är till för bra stabilitet men inga funktioner.
När jag installerade Liveware 3.0 i Windows 2000 första gången så tog det ung. en dag innan det första STOP meddelandet med emu10k1f.sys visade sig, så vi får väl se om jag spräcker gränsen den här gången.
------------------
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Med tanke på att jag själv sitter med Creative-prylar så är jag oerhört nyfiken på ditt resultat. :)
------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfredsson 1980*
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Sådär, två dagar med SB Live drivisar installerade och använda utan ett STOP meddelande :)
Kan det verkligen vara så att Creative plötsligt kan tillverka drivisar för NT/2k/XP?
Får se om dom släpper Liveware för download också, just nu kan man bara signa upp för meddelande om när dom släpper CD:n :l
------------------