webForumDet fria alternativet

Skicka till

5 svar · 171 visningar · startad av Dannne

DannneMedlem sedan okt. 200120 inlägg

3 frågor:

1. Hur lägger man till/tar bort alternativ i skicka till menyn(ni vet den som kommer fram när man högerklickar på en fil(PS det funkar inte att lägga genväg i Sendto mappen)

2. Hur lägger man till/tar bort alternativ i nytt menyn(ni vet den som kommer upp när man högerklickar i en katalog)

3. Hur får man bort inlogget i början i Win Me.

PS jag använder Windows ME

Tacksam för all svar.

MVH

SirPeterMedlem sedan feb. 20018 958 inlägg

Hej och välkommen till webForum.

1. Om du inte har flera olika användare i din dator så skall det funka att lägga genvägar i SendTo-mappen.

2. Sök i registret efter den exakta frasen som du vill ta bort så ser du vart du tar bort iaf.

3. Ta bort filen som heter "ditt_namn.pwl" från windowskatalogen, logga ur och strunta därefter att skriva nåt lösenord när du loggar in. (det står även där att du kan göra så)

tackar för det snabba svaret....men det där med att ta bort .pwd filen verkar inte fungera. Jag har fått det förslaget av andra också, men är du säker på att det fungerar i Win ME??

.pwl menar jag

att tillägga är kanske att jag inte har nåt lösenord...bara ett användarnamn.
Men jag vill göra så att det inte kommer upp nån inloggningsruta när jag startar datorn. För det är ju kanske lite onödigt när det bara finns en användare på datorn

SweyMedlem sedan apr. 20002 000 inlägg

Fråga 3 har jag svarat på förut: http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/001014.html

------------------
- Swey
A hacker from the south

Genererad på 391 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb