McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Hej
Har problem när man spelar spel att jag råkar trycka på "win98" knappen och man kommer ur spelet och måste boota om burken för att kunna fortsätta... Jag vet att det går att stänga av den knappen men kommer inte ihåg hur... någon som vet?????
------------------
McD- Burgers for the people!
www.McDz.net www.SweQuake.com
[Redigerat av McD den 14 sep 2001]
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Skapa en egen genväg till spelet och kryssa i rutan för Win-key. Funkar inte det? (japp, det är bara en gissning)
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Jag vill ta bort knappen helt och hållet... även så att den inte fungerar i windos... Gick man inte in på tangentbordet och valde nått annat format eller så? Humm blir så irriterad att man har glömt bort hur man gjorde :)
------------------
Jag vill ta bort knappen helt och hållet
Kan du inte göra det då, rent bokstavligt? Pilla bort den från tangentbordet och sätt dit något som skyddar brytaren.
------------------
"To iterate is human, to recurse, divine" - L. Peter Deutch
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg ;) det går ju inte... är företagets burk... det ska gå att byta drivare så man får nått standardtangentbord utan utökade enheter...
------------------
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Med ett IntelliType Pro kan du stänga av dessa specialknappar om du vill... men jag vet inte om du kan använda de drivrutinerna på ett vanligt tangentbord...
------------------
Jag invecklar utvecklande
SweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Du är en ängel swey :)
------------------
[Redigerat av McD den 14 sep 2001]
DTMedlem sedan okt. 200126 inlägg Ok, Swey ditt inlägg är toppen!
Men vad gör man
------------------
DT
DTMedlem sedan okt. 200126 inlägg Jo, hmm....
Det skulle vara:
Vad gör man om man har Win95/98 som os?
Det verkar inte gå att hacka på samma sätt.
------------------
DT