GrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg Hejsan. När jag klickar på Verktyg, Internetalternativ får jag upp ett felmeddelande där det står följande:
Åtägrden har avbrutits på grund av effektbegränsningar på den här datorn. Kontakta Systemadministratör.
Någon som vet vad jag kan göra åt saken för att få tillgång till Interntalternativ och även Mappaltternativ där samma fel uppstår.
Speciellt viktigt är det att jag ska kunna ändra startsida eftersom jag inte är så sugen att ha en porrbetalsida som startsida efter ett osmart klick på en hemsida.
Tack på förhand.
MVH Peter
------------------
Not yet... but soon.
KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inlägg Man kan alltid ändra startsida i registret jag hittade inte platsen men ett hett tips är under HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer
------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg låter som du har nåt dåligt spyware eller liknande installerat..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
GrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg Spyware? inte vad jag vet ;)
vilka olika program är det som kan göra något sådant.
Jag kan inte komma ihåg när det blev så här heller eftersom jag inte bytar startsida så ofta ;)
------------------
Not yet... but soon.