ekke_tMedlem sedan juli 2001203 inlägg Hej!
Efter att jag har installerat MediaPlayer 7.1 så hackar alla filmer jag spelar nåt fruktansvärt... Det funkade perfekt innan... med version 6... även med 7.0... Nån som vet hur jag löser detta problem?? Jag har avinstallerat och kör nu 6:an igen.. men problemet kvarstår... Jag löste problemet förut idag genom att installera om windows... men innan jag gjorde det visste jag inte vad som hade orsakat problemet... men nu när jag installerade media player 7.1 så uppstod det... det måste ju finnas nåt enklare sätt att lösa detta!! :)
Tacksam för hjälp
------------------
Erik
Du kan vara nöjd om det är det enda problemet du har. När jag installerat MediaPlayer 7.1 kraschade datorn vid omstarten och det gick inte ens att starta i felsäkert läge. Kanske skulle testat att återställa registret på nåt vänster, men jag formaterade om skiten.
Det var det enda som hjälpte. Innan Mediaplayer 7.1 var min Win2K djävulskt stabil.
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg mediaplayer 7 suger..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
[Redigerat av Jymdis den 09 aug 2001]
"Bäst är att.."
installera 7.1 för att få lite nya codec, och efter det återgå till 6.4 som fortfarande rockar hårdast :e
associera alla dina filmer/ljud, "what ever" till mplayer2.exe finns med alla MS OS, även med i Win XP(build 2535(senaste))
------------------
Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop
-Vinton Cerf ang. IPN