tOidiMedlem sedan maj 200126 inlägg Jag vet inte om detta är rätt forum men jag frågar ändå.
Jag har ett creative gf2 gts. Windows 98
när jag först installerade de så gick allt fint (ex. i counter strike hade jag 85 stabilt i fps). Sen formaterade jag och installerade de igen, nu kan jag inte köra 32bit high color, bara true, och i cs får jag 60 i fps. jag laddade hem nyaste drivisarna från nvidia, och då började min dator hänga sig hela tiden när jag använde explorer...
vad ska jag göra?
Tack /Johan
------------------
- Over and out / tOidi -
[Redigerat av tOidi den 23 jun 2001]
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg du får helt enkelt prova dig fram med olika detenator packs, officiella och icke officiella.. till slut hittar du nåt bra =)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
tOidiMedlem sedan maj 200126 inlägg ARGGH :D
------------------
- Over and out / tOidi -
tOidiMedlem sedan maj 200126 inlägg Datorn hänger sig oftast när jag surfar i ms xplorer, jag misstänker att de har något med det att göra.
har testat massa olika vers. av explorer men samma i alla
------------------
- Over and out / tOidi -
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Får du något felmeddelande?
tOidiMedlem sedan maj 200126 inlägg Nej, den bara låser sig, men de skumma är att musen ändrar "pekare" när man drar över sidan ("länk handen", textmarker m.m)
/Johan
------------------
- Over and out / tOidi -
tOidiMedlem sedan maj 200126 inlägg jag sänkte skärmens frekvens, nu hänger sig dator lite minde, kan de ha något med de att göra?
------------------
- Over and out / tOidi -
KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inlägg Att du sänkte frekvensen och att det funkar bättre då kan vara ett tecken på för varmt grafikkort. Har du någon fläkt på kortet?
------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!
tOidiMedlem sedan maj 200126 inlägg Japp, jag har fläkt på kortet, en inbyggd och 2 externa :)
Men iaf jag uppgraderade till win2ooo och nu är allt prima :)
Tack för all hjälp.
/johan
------------------
- Over and out / tOidi -