jag såg det andra inlägget men förståd inte riktigt, kan typ inte mkt om operativsystem. Vad är APM? är det den microsoft grejj som gör att datan ska stängas av snabbare? Iof va det för 98 men...jag vet inte
Mvh Emil (a.k.a Karamell)
4 svar · 188 visningar · startad av Karamell
Hej!
Jag har precis formaterat efter att ha kört windows 2000/windows 98. Jag har nu bara installerat Windows Me som fungerar väldigt bra. Nu till problemet om jag väljer avsluta windows så rebootar datorn. Då får jag stänga av själv och scandisk kommer upp.
Min Dator: AMD 1 GHz(klockad till 1,2)
GeForce 2 , 128 ram , windows me
Vet nån hur jag ska fixa det? ska jag formatera och ominstallera allt igen?
jag såg det andra inlägget men förståd inte riktigt, kan typ inte mkt om operativsystem. Vad är APM? är det den microsoft grejj som gör att datan ska stängas av snabbare? Iof va det för 98 men...jag vet inte
nopez.. APM e en industristandard som står för Advanced Power Management. Strömspar osv..
Iaf.
Prova aktivera / avaktivera APM i både bios och windows.
fungerar inte det kan du alltid felsöka med hjälp av knowledgebase som du hittar på microsofts sajt..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
ups...var visst lite för snabb att skriva. Den rebootar inte utan allt blir svart skärmen somnar in och inget händer