RocketMedlem sedan feb. 2000372 inlägg Finns det någon nyckel i registret som reglerar storleken på texten (störst, större, mellan, mindre, minst) i IE ? Jag har nämligen problem med att IE automatiskt ställer ner storleken till mindre. Någon som har tipps på hur man fixar det?
Om man visste om det fanns i registret så kunde man kanske fixa så att det ändrades till mellan storlek varje gång man startar datorn.
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Testa "CTRL + scroll (upp/ned)"
------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");
webeye.nu
RocketMedlem sedan feb. 2000372 inlägg Jo det är nog det smidigaste sättet att ändra storleken på texten. Men saken är den att jag inte vill behöva ändra textstorleken helatiden. Utan jag vill att IE ska fatta att jag alltid vill ha normal storlek.
NortonMedlem sedan mars 200114 inlägg Menyraden.
- Visa
- Textstorlek
- Välj vilken storlek du vill ha
------------------
TI
RocketMedlem sedan feb. 2000372 inlägg Jo jag vet hur jag ändrar det. Problemet är det att IE automatiskt ställer om storleken till "mindre" hela tiden. Jag vill inte vara tvungen att ändra det hela tiden utan jag vill att IE ska fatta själv att jag vill ha normal storlek på texten.
SweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg Textstorleken sparas (dumt nog) när IE-fönstret stängs. Om du provar att ändra storleken, stänga det fönstrer där du ändrade storleken och öppna ett nytt direkt efteråt. Får du fortfarande liten stil då?
Inställningen finns säkert i registret men eftersom IE ändrar den varje gång man stänger fönstret så spelar det ingen större roll.
------------------
- Swey
A hacker from the south