taweMedlem sedan mars 200115 inlägg Jag har ett problem med att se på aktivt innehåll på olika websidor, flash går bra men shockwave och realplayer gör så att IE hänger sig... :q
Jag kör med W2k och IE 5.5. Windows säger att "IEXPLORE.EXE har genererat ett fel och kommer att stängas av Windows...". Vad är fel??
------------------
/Tawe
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg prova installera om programmen? :)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
taweMedlem sedan mars 200115 inlägg Har redan provat... Det fungerade inte... :l
------------------
/Tawe
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Många program igång? Gott om ram-minne? Kolla hur mycket ledigt minne du har.
taweMedlem sedan mars 200115 inlägg 165 av 256 Mb används... det borde ju vara tillräckligt med minne kvar, eller?
------------------
/Tawe
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Är det slumpvis eller är det bara på vissa sidor som det händer? Testat om det funkar med någon annan webläsare på samma sidor?
taweMedlem sedan mars 200115 inlägg Problemet uppstår på alla sidor som innehåller shockwave eller realplayer...
Jag provade med NN 4.5 men den bara hängde sig och inget felmeddelande kommer upp...
Jag kan inte se någon felkod men Windows säger att "En fellogg skapas.", jag har kollat i loggboken men felet finns inte med där.
------------------
/Tawe
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Har du senaste versionerna av plugins till shockwave och realplayer?
Kan du lägga ut adress till någon eller några sidor som den hänger sig på så kan vi kanske testa hur det blir för oss.