diabloMedlem sedan aug. 2000131 inlägg
när jag ska installera win2k så kommer det upp att det saknas filer på cd:n och så står det att jag ska kontrollera att skiva sitter i och att det inte är några repor o dyl. på den! Fast när jag installerar på min gamla dator så funkar det felfritt! vad kan det vara för fel?
Jag sitter på en tbird 900, A7V ..
och när installationen startar så installerar jag promise drivrutinerna, så det är inte de som är felet heller!
Jag har även testat att köra skivan i en annan cd-spelare, men de hjälpte inte heller!
Någon som vet vad det kan vara som strular?
------------------
"I have a problem solver and his name is revolver!"
SirPeterMedlem sedan feb. 20018 958 inlägg
Jag har råkat ut för samma problem två gånger och hur konstigt det än låter så funkade det efter att jag hade bytt minnen i burkarna. Vet inte hur det hänger ihop men jag fördjupade mig inte i det så mycket heller eftersom det funkade sedan jag bytt minnen. Testa om det funkar för dig med.
Nu när du säger det så har jag nog fan hört det förrut .. att det kan bero på minnena! Men, de känns lite väl dyrt att dra o köpa nya minnen bara för att testa om det funkar att installera win2k .. o så visar det sig att de inte är det som är felet .. hmm .. :/
------------------
SirPeterMedlem sedan feb. 20018 958 inlägg
Det kostar att ligga på topp. :e
Skämt åsido, har du ingen polare som du kan låna minnen av för att se om det hjälper? Jag pluggade in mina gamla minnen efter installationen och det funkar iaf än på den burken. *peppar peppar*
Joo .. en polare hade 128Mb som bara låg o skräpade, så jag ska låna dom sen! Så, håll tummarna för mig nu! heh! :)
------------------
[Redigerat av diablo den 06 jun 2001]