JacobMedlem sedan dec. 2000503 inlägg Min hd har börjat tygga något fruktansvärt, det är inte så farligt när man arbetar men om man låter den vara ett tag så sätter den igång. Det spelar ingen roll om man är inloggad eller inte.
Jag kör:
w2k (servispack 1)
1,2GHz AMD
512 md RAM
det är väl det viktiga.
------------------
ja©ob
PeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Det är nog indexeringstjänsten som sparkar igång. Den används för att snabba upp w2k.
------------------
Ancilla, face mea laganum!
JacobMedlem sedan dec. 2000503 inlägg Det har aldrig varit så förut och jag har kört i snart ett år och dessutom så slutar det aldrig
------------------
ja©ob
Det har aldrig varit så förut och jag har kört i snart ett år och dessutom så slutar det aldrig
Har du kört så länge har filsystemet om du inte kört defrag program börjat bli så mycket defragmenterat att det blir "svårt" att läsa från disken...
------------------
"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
- Förvirrad Mac-kund
JacobMedlem sedan dec. 2000503 inlägg Jo defragat de har jag gjort regelbundet, det var det första jag provade med när det uppstod
------------------
ja©ob
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Har du installerat något på sistone? Ligger händelsvis MS Office-komponenten "Snabbsökning"/"FindFast" i Autostart-mappen? (Ta bort den i sådant fall.)